2016. június 19., vasárnap

Harmadik díjam

Sziasztok!
Ahogy a cím is mutatja, megkapta a történet a 3. díját is! Kimondhatatlanul örülök neki, de egyúttal óriási meglepetés is volt ez számomra. Május elseje óta nem került semmi bejegyzés sem az oldalra. A késés okai között fel lehetne sorolni mindent, amit csak el tudtok képzelni: betegség, iskola miatti túlterheltség, állandó stresszhelyzet, lustaság, ihlethiány, nem megfelelő lelkiállapot. Mindez sajnos kihatott az írói tevékenységemre is, e hét szerdáig egy betűt sem írtam. De remélem most, hogy elkezdődött a vakáció – és hogy ez a díj is ösztönöz – tudok változtatni, és hamarosan jöhet az új rész!

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj a tíz kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább!

1. Köszönöm szépen a díjat  LexieStevenson-nak. Fantasztikus érzés, hogy sikerült elnyernem a tetszésedet az írásommal, és nagyon hálás vagyok érte, hogy a díj továbbküldésekor többek között rám is gondoltál. J

2. 10 dolog magamról:
- Édesszájú vagyok, a csokinak nem tudok ellenállni.
- Imádom az almát, minden fajtát megeszek, naponta kettőt-hármat is. Amikor fogyókúráztam, a mértéktartás egyedül az almára nem vonatkozott.
- Jún. 2-án ötösre tettem le hegedűből az alapvizsgát. Szolfézsból már hamarabb megvolt a vizsgaeredmény, és így, a kettővel együtt elmondhatom, hogy elvégeztem a művészeti iskola alapképzését. De nem állok le, jövőre is folytatom a tanulást.
- Iskolán kívül nem járok külön edzésekre, szerintem ezután sem fogok, ezért mindig figyelek arra, hogy napi legalább fél órát mozogjak.
- Javíthatatlan könyvmoly vagyok.
- Szerintem nem vagyok zűrös kamasz. A tanulással csak nagyon ritkán van gondom, anyu a legjobb barátnőm, apa a legeslegjobb tanácsadóm. Azt hiszem, a lázadó korszakom kimerült annyiban, hogy egy ideig csak véres, néha horrorisztikus könyveket olvastam, csak hogy bosszantsam a környezetemet.
- Utálom a kólát és szeretek iskolába járni.
- Gyűjtöm a kiürült teafiltereket, nem is tudom, miért. Nincs különösebb oka. Csak néha jó érzés behunyni a szemünket és mélyen beleszimatolni a dobozba, mert ezek a filterek sokáig megőrzik a teafű illatát.
- Ha ruhákat vásárlok, sosem dobom ki a címkét, miután levágtam, hanem könyvjelzőnek használom.
- Szabadidőmben, általában ünnepekkor vagy szünidőben gyöngyöt fűzök. Karácsonyra három karácsonyfadíszt készítettem, nemrégiben pedig befejeztem egy citromsárga papagájt. A következő tervem, hogy fűzök egy baglyot és a Harry Potter-kötetek elé állítom.

3. Válaszaim Lexie kérdéseire:
1. Miért pont ilyen témájú blogot írsz?
A történet, amit bontogatok, a lehető legegyszerűbb: egy általános iskolai kamaszszerelem. Ez egy viszonylag egyszerű, tágan értelmezhető és kreatívan megalkotható téma, szóval kitűnő tapasztalatszerzés számomra, mivel ezelőtt nem foglalkoztam komolyabban az írással annál, mint hogy elkészítettem az osztályzásra beadandó fogalmazásokat. Ez az első önszorgalomból végzett munkám, amibe rengeteg energiát fektetek – ha épp nem kések hónapokat ilyen-olyan okok miatt – és úgy látom, van is eredménye. J
2. Filmek vagy inkább sorozatok? Miért?
Inkább a filmek. A sorozatok általában hétköznap mennek, ilyenkor ritkán nézek TV-t. Ezenkívül egyrészt időponthoz vannak kötve, és ha kihagyok egy epizódot, fennáll az esélye, hogy elvesztem a történet fonalát, másrészt függőséget okozhat, ha valaki napi szinten leül a televízió elé, még akkor is, ha épp nincs hozzá hangulata, hisz meg kell néznie a következő részt, hogy teljes legyen a sztori. Filmeket is jobban szeretek DVD-ről nézni.
3. Haragtartó típus vagy?
Ez sok mindentől függ. Van két húgom, akikkel – mint minden testvér – sokat vitatkozok, de általában öt perc múlva elfelejtem az egészet. Így van ez akkor is, ha közeli ismerősről van szó. De ha valaki olyannal kerülök összetűzésbe, akit nem ismerek eléggé vagy elég régen, akkor sajnos az eset sokáig megmarad bennem, de igyekszem, hogy ez ne befolyásolja a viselkedésemet.
4. Mi az, amivel a leginkább fel lehet téged húzni?
Ha hozzányúlnak a cuccaimhoz, rendetlenséget csinálnak a szobámban, vagy ha figyelnek sportolás, írás, rajzolás, hegedülés közben. A legjobban pedig akkor, ha mondom is nekik, hogy zavar, ennek ellenére nem tesznek semmit.
5. Dolgozol vagy még suliba jársz?
Suliba, még elég sokáig.
6. Ha kívánhatnál valamit, mi lenne az? Miért?
Ezzel most megfogtál, mert hirtelen fogalmam sincs, mit válaszolhatnék. Úgy érzem, az életem rendben van, jól érzem magam a bőrömben. Persze vannak apróbb kívánságaim, pl. hogy legyen laposabb hasam, vagy hogy jobban le tudjak játszani egy darabot, de azt hiszem, ha egy nap valóban megjelenne előttem egy tündér és lenne egy ilyen lehetőségem, valami nagyszabásút kívánnék. Ilyesmit: szűnjön meg a környezetszennyezés és a Föld „készletei” töltődjenek fel! A miértje pedig: hát nem lenne sokkal jobb minden, ha a bolygónak és az emberiségnek nyerünk így még pár évszázadot, talán évezredet is?
7. Egy napra valaki másnak a bőrébe bújhatsz. Kit választanál és miért pont őt?
Talán valamelyik menő lánnyá az ismeretségi körömből, akit ki nem állhatok. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet az, hogy egy csomó kétszínű barát vesz körül, és jót röhögnék magamban rajtuk.
8. Idén, ha mész nyaralni, akkor hová?
Sokfelé… pl. a könyvtárba, a könyvesboltba…
9. Hallgatsz mások véleményére?
Ez a véleménytől függ. Elsősorban az számít nekem, amit én gondolok, például ha írok ide egy fejezetet és úgy gondolom, ez sikerült a legjobban, de egy kommentelő szerint ez a világ legrosszabb írása, engem akkor sem lehet letörni. Vagy ha év végén mindenből ötösre zártak le (márpedig jelen tényállás szerint idén is ez várható), és valaki erre strébernek nevez és kigúnyol, én akkor sem érzem úgy, hogy hiába volt az egész. Ha büszke vagyok valamire, semmivel sem lehet letörni, ha hiszek valamiben, nagyon nehéz meggyőzni az ellenkezőjéről. Mindenki véleményét meghallgatom, és igyekszem rájuk tekintettel lenni, de sajnos ez nem mindig sikerül.
10. Mit jelent a számodra az, ha a blogod díjat kap?
Ahogy a bejegyzést is kezdtem, ez számomra óriási elismerés és boldogság, emellett ösztönzően hat rám. Amikor megkaptam az első és második díjamat, nem állítom, hogy jobban, de sokkal lelkesebben kezdtem írni, és a dolog sokkal nagyobb élvezetet jelentett számomra.

4. Kérdéseim:
1. Milyen más hobbijaid vannak az íráson kívül?
2. Hogyan, milyen körülmények között tudsz a legjobban alkotni?
3. Jellemezd magad 4 szóban!
4. Kinek/minek/milyen esemény hatására kezdtél el írni?
5. Írtál már azelőtt is, hogy blogot indítottál?
6. E-book vagy könyv? Miért?
7. Melyik a kedvenc könyved/íród?
8. Melyik a kedvenc sütid? (El szeretném készíteni otthon.)
9. Milyen gyakran írsz?
10. Mit jelent neked az írás? Kikapcsolódást vagy kötelességet? Segít levezetni a stresszt vagy maga is egy stresszforrás?

5. Nekik küldöm:
RiceAngel
Liliom


FELHŐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése