2016. április 3., vasárnap

2 bejelentés

Sziasztok! J

Nem résszel jövök, hanem bejelentésekkel.
Sokszor megesett már velem, hogy Az életem viharos zónája 2 fejezeteit tévedésből az első részre akartam feltölteni, és csak az utolsó pillanatban jutott eszembe ellenőrizni, jó blogon járok-e. Ez persze nem tűnik nagy dolognak, a javítás és a megelőzés is csak néhány kattintás – viszont nagyon gyorsan el tudok bizonytalanodni, van, hogy háromszor-négyszer is leellenőrzöm a webcím helyességét. Ha nem többször.
Épp ezért úgy döntöttem, hogy Az életem viharos zónája 2 blogot teljesen megszüntetem: a bejegyzéseket átmásolom az első rész weboldalára, ennek a blognak a kinézetét egy kicsit átszabom, hogy passzoljon a sorozat mind a négy (egyelőre még csak tervezett) évadához. A blog címe Az életem viharos zónája-sorozatra fog változni, de a link változatlan marad (www.azeletemviharoszonaja.blogspot.hu)
A másik hír: Először egy barátnőm hívta fel a figyelmemet egy tartalombeli eltérésre az első és második rész között. Arra a részre már egyáltalán nem is emlékeztem – úgyhogy, kedves Liliom, ezer köszönet a figyelmes olvasásért J.
Az első évadhoz szeretnék egy átiratot készíteni, és azt feltölteni az eredeti fejezetek helyett. A történet nem fog eltérni a mostanitól, nem bővül ki és nem is csökken eseményekkel; csak a hibákat szeretném javítani, esetleg átfogalmazni azokat a szövegrészleteket, amiket nem érzek odavalóknak vagy helyesnek, mert vannak egyes történések, amiket nem gondolok teljesen logikusnak.
Nem tudom, hogy ez az egész mennyi ideig fog elhúzódni, mert ezúttal szeretnék tökéletes munkát kiadni a kezemből.



Üdv mindenkinek és köszönöm, hogy itt vagytok:
Felhő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése