2016. április 7., csütörtök

Egyesítés kész & eligazítás

Készen lettem!! Hihetetlen, de sikerült!
Alig 10 perccel ezelőtt befejeztem a blog felújítását, aminek lépéseit néha az is láthatta, aki a folyamat alatt párszor az oldalra tévedt. Kb. 10 perce viszont, ahogy a szalagot szokták átvágni egy épület átadása előtt, megváltoztattam az oldal nevét Az életem viharos zónájáról Az életem viharos zónája-sorozattá.

Szóval üdvözlök mindenkit az egyesített blogon!
Íme egy kis információ:
- A blog ezentúl az egész sorozat (4 rész) fejezeteinek feltöltési helyeként fog szolgálni, így lehetővé vált a történethez való Facebook-oldal készítés. Ezen majd még gondolkodok, nem tudom, érdemes-e…
- A Szereplők címszó alatt a főszereplő párok egymás mellett találhatóak. Anita és Zsani… ők a jövő zenéje.
- Az 1. és 2. zivatar lapra kattintva nemcsak a feltöltött fejezeteket, hanem a valaha létrehozott fejléceket és az adott rész rövid bemutatóját is megtaláljátok.
- Az 1. zivatar esőcseppjei módosításokon estek át.
- Az életem viharos zónája 2-őt ne is keressétek, mert nem létezik.
Más:
- Nagy erőkkel dolgozom a Felvétel 8 befejezésén, ami azt jelenti, hogy magamat ismerve egy hónap múlva már kint is lesz ez a fejezet ;). Viccet félretéve tényleg egész jól haladok vele, türelem.
Végül pedig:
- A blog kattintásainak száma rohamosan megugrott. Bocs, ez én voltam, amikor ellenőriztem a design-t.
Kedves új, régi és mindenkori Olvasók! Lenne pár kérésem felétek. Kérlek, olvassátok újra a blogot – főleg az 1. évadot – és írjatok róla egy kommentet EZ ALÁ A BEJEGYZÉS ALÁ! Nem kell hosszúnak lennie, elég egyetlen szó is. Akármi. Nagyon sokat dolgoztam vele, ezért különösen fontos lenne, ha megosztanátok velem a véleményeiteket nemcsak az esőcseppekről, hanem magáról az egész oldalról, a kinézetéről és a faceoldal létrehozásáról is.

Izgatottan várom a visszajelzéseiteket, ezer hála, hogy itt vagytok,
Felhő

1 megjegyzés:

  1. Olyan jó lett! még nem tudtam a cseppeket újraolvasni, de tökre tetszik az egész! Érdemes volt várni ;). Várom a következő részt!

    VálaszTörlés