2016. április 6., szerda

Boldog Karácsonyt!


Igen, tökéletesen igazatok van: ez itt nem 24-én került fel, mert igazság szerint teljesen elfelejtettem. Diagnosztizáltam magamon ugyanis... mindegy, rosszul lettem és kiment a fejemből ez a bejegyzés. Sajnálom, mert igazán nem így akartam, de azért Kellemes Ünnepeket!


Kedves feliratkozott Olvasóim!
Tudom, nem ti vagytok az egyetlenek, akiknek köszönetet kell mondanom, hiszen mindenkinek hálás vagyok, aki valaha is megnyitotta a blogot. De elsősorban Titeket illet a köszönet, amiért résről részre izgultatok a szereplők miatt és amiért elnéztétek nekem azt a több mint egy hónapos késést. Ezért ezerszer is köszönöm, amiért itt vagytok,

Felhő

Ajándék :) - megérdemlitek!
(nem egy képvágási remekmű, de azért remélem, nem lett olyan rossz)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése